poniedziałek, 17 czerwca 2013

Jeszcze tydzień *.*

Sama nie mogę uwierzyć. Jeszcze tylko tydzień!!
A przynajmniej dla mnie bo jutro nie idę do szkoły: jadę na rynek po sukienkę na wieczorek 6 klasy :D
No i w środę, czwartek, piątek, poniedziałek, wtorek. 
Tylko 5 dni :P

*

Dziś byłam na małej przejażdżce rowerowej, ale nie mam zdjęć :)

4 lipca jadę na kolonie do Zakopanego na 2 tygodnie, oglądałam go googlach (XD) zdjęcia tego pensjonatu co mamy tam mieszkać i powiem że jest nawet nawet.



Jakieś stare zdjęcia bo nie mam.


Miałam dać tą recenzję Igrzysk Śmierci, ale nie chce mi się, ale bardzo polecam tą książkę jest świetna i czytajcie ją XD

Ale dam recenzje Klątwy Tygrysa.


Za Kelsey, Renem i Kishanem już trzy misje wyznaczone przez boginię Durgę. Przed nimi największe wyzwanie: pełna niebezpieczeństw podróż w poszukiwaniu ostatniego daru bogini, ognistego sznura, ukrytego w pobliżu Zatoki Bengalskiej. Bohaterów czeka wyścig z czasem i konfrontacja ze złym czarownikiem Lokeshem.
Czy klątwa zostanie zdjęta raz na zawsze?

Ta część była dla mnie najlepsza ze wszystkich. Naprawdę dużo tu się wydarzyło i ta ostatnia bitwa. Szybko mi się ją czytało, i zakończenie jest genialne, zaskoczyło mnie ale bardzo się cieszę że to tak się skończyło. jednak widziałam, że ma być 5 część tej sagi, i nie mogę się domyśleć co ma w niej być, bo przecież cała fabuła zakończyła się w tej. Pozostaje czekać, aż będzie wydana w Polsce, ale muszę ją przeczytać. :D

okej to spadam papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz