niedziela, 23 czerwca 2013

Lol.

Hej ♥
dziś będzie taka wpisowa notka. :)

*

OMG, nie mogę uwierzyć, że już za TYDZIEŃ wakacje. Ja jeszcze tylko 3 dni chodzę do szkoły, bo w środę nie mam zamiaru. Po 1 - po co?, po 2 - we wtorek jest wieczorek 6 klasy. Więc będę zmęczona.

*

A 4 lipca z Kaką na kolonię. Już się tak nakręcam i nie mogę się doczekać po prostu nie mogę. :D
Ostatnio mam fazę, i cały czas mówię ''lol''. Zaczęło się tym, że po prostu przypadkowo powiedziałam lol gdy graliśmy na wuefie w palanta. I taki jeden palant (proszę zauważyć ukryte znaczenie) z mojej klasy zaczął się wkurzać, że mówię lol, prawdopodobnie dlatego, że nie wie co to znaczy. No i zaczęłam mówić ''lol, lol, lol" i on się tak wkurzał. Po wuefie był jeszcze angielski i powiedziałam tak cicho a on się odwrócił i się wkurzył. xD

*

Dzięki mojemu bratu odkryłam taaką fajną grę. Fruit Ninja Free. (kaka weź sobie ściągnij :D)
Trzeba tam przecinać owoce, co może się wydawać banalne i nudne, ale wcale taki nie jest.  Po prostu wyskakują owoce i musisz je przeciąć zanim spadną. Mogą spadnąć tylko 3 bo inaczej koniec gry. I jeszcze jest bomba nie możesz jest przecinać. Jak przetniesz 3 na raz i więcej jest combo. Jest jeszcze opcja że na czas, ale wtedy nie ma bomb. :) Jedyny minus - 30 mega ;D
  
*

No to tyle, napisałam co u mnie mam jakieś rysunki na tel. i niedługo chyba je wstawię. Paaa ♥

2 komentarze:

  1. Dawno nie grałam we Fruit Ninja :] 'LoL' jest spoko XDD Oj ,ja jeszcze nie czuję tych nadchodzących wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJKUJEJKU! Przepraszam, że tak długo mnie nie było <3 Ale już jestem, nie miałam internetu, a zresztą w szkole nie było najlepiej xd A tu widzę wspólny blog? :3 Przeczytałam wszystkie Wasze posty ;*

    OdpowiedzUsuń