wtorek, 18 czerwca 2013

Małe zakupy na wieczorek ;3

Heej, i na wstępie: fajny telefon Kaka :3
Ej przynieśmy jutro do szkoły i porównajmy który jest większy xD

*

Dziś nie było mnie w szkole (yeeah! nie nawidzę wtorków.) bo byłam na rynku, żeby kupic sukienkę i buty na wieczorek 6 klasy. I kupiłam.
Taką samą jak Kaka. 
No dobra, ma inny kolor - ale różnica XD
A oprócz tego kupiłam też takie shorty łososiowe i sie nimi też jaram :3
Oczywiście na zdjęciach mają kolor zdechłego różu ale co tam :)

Sukienka - ma inny kolor niż na zdjęciu, ładniejszy.

Ej one na serio mają taki żywy, łososiowy kolor nie taki ;D

I buty.

A to dawno, na skajpie :D

Okej, ja spadam papatki!


1 komentarz:

  1. Ładne spodenki :] Przynajmniej bedzie widać ,ze razem ze swoją przyjaciołką macie podobny gust ;) Tak w ogole to nie nadążam z waszymi postami xd Powiedz Kace ,że ja jej nie komentuje ,bo jak wchodzę to Twoje są zazwyczaj nowe xdd <3

    OdpowiedzUsuń