niedziela, 2 czerwca 2013

Obsada Domu Nocy /maddie

Hej :)

*


Godzinę temu wróciłam z kościoła i jeszcze trochę czytałam książkę ,,Lista Życzeń". Czytam ją już drugi raz, bo czekam aż przyjdzie do mnie ,,Klątwa Tygrysa: Przeznaczenie". I niedługo powinna pojawić się recenzja Igrzysk Śmierci, no i jak przeczytam Listy Życzeń. :)

*

Wczoraj oglądałam sobie filmiki z obsadą filmu Domu Nocy, który ma wyjść nie wiem kiedy, ale oby niedługo :D

*

Zamieszczę może wam zdjęcia tych aktorów, których przeglądałam filmiki i pasują mi do bohaterów. Nie wiem czy na pewno oni będą, ale na większości filmikach byli :)


Afrodyta - b. b. b. pasuje!! *.*

Damien - w sumie obojętnie mi xd

Czemu wszyscy, którzy mają grać Erika są brzydcy? -.-

Erin - nie wiadomo na pewno ale ja chcę żeby to ona ją zagrała!! Jest jedną z moich ulubionych aktorek: Kaley Cuoco

Jack - w sumie obojętnie. xD

Neferet. Na początku mi nie pasowała...  i w sumie nadal się nie przekonałam, chyba że wyhoduje włosy do pasa i bardziej natapiruje ;D


Nyks - pasuje ^^

Stevie Rae - Bardzo pasuje :DDDD

Jedyna Zoey, która mi do niej pasuje. No bo chyba nie zrobicie jej Seleną Gomez, alebo co gorsze Kristen Stewart? 
*Do Kaki - pasuje ci ta Zoey? Mi baardzo *.*

No i Shaunee, ona raczej na pewno nią nie będzie no ale fajnie by było, bo ona gra w Pamiętnikach Wampirów i jest dobrą aktorką :)


*

Chyba jeszcze padnę później, wrzucić te zdjęcia z wczoraj ;D

Paa. ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz