czwartek, 13 czerwca 2013

Rozmowy na 6obcy

Hej ;P 

Chciałam sobie teraz popisać na 6obcy, ale mają przerwę techniczą o.O
I weszłam sobie na omegle, ale tam wszyscy są normalni i nie można sobie jaj porobić ;P

Okej wkleję rozmowy z 6obcy, bo na szczęście mam je na skajpie i może później dodam zdjęcia z dziś :P

*

No to pierwsza rozmowa (nie musicie czytać c'nie xd)  :

Ty: lubisz anime?

Obcy: no
Ty: ja też :D

Ty: twoje ulubione/
Obcy: co

Ty: ?

Ty: no anime

Obcy: no

Ty: no ale jakie jest twoje ulubione anime?

I się rozłączył ;P

teraz druga:

Obcy: KM

Ty: dupa

Obcy: KLEJ

Ty: I GEJ.

Ty: co zatkało?


Obcy: no cyba ci dziurke cwelu

Ty: jestem kobitką!

Obcy: ILE LAT?

Ty: ty ch*ju niedorobiony :D

Ty: bez obrazy.

Ty: 17

Ty: a ty?

Okej, trochę brzydkich słów xD Moje są tym kolorowym :3

Następna:

Ty: poczekaj chwilę kończę jeść ;PObcy: szukam nie napalonej dziewczyny :PTy: jak to nie napalonej XD

Obcy: normalnie wszyscy szukaja napalonej a ja nie :P

Ty: jestem nie napalonym wampirem może być? :)

Obcy: nom

Obcy: kogo jadłas?
Ty: a jakiegoś hiszpana XD

Ty: dobry był :P
Obcy: ah

Obcy: smaczny był?

Obcy: yhm

Obcy: super

Ty: noo ;D

Obcy: z sosem czy bez?

Ty: yyy nie, ja tylko krew wypiłam :3

Obcy: yyyy....

Obcy: gdzie mieszkasz?

Ty: no ale twojej nie wypije nie martw się xD

Obcy: :D

Obcy: sie domyslam

Ty: a przemieszczam się po całej europie ;D

Obcy: haha

Ty: teraz jestem w hiszpani jak sie można domyślić ;D\

Obcy: supcio to wpadnij do mnie

Ty: okej a gdzie mieszkasz?

Obcy: lublin
Ty: ej to jak by mi sie udało ukraść jakiś super szybki samochód, a w hiszpani można czasem spotkać to tak za 2 dni bym była xD

Ty: bo jeszcze bym musiała sie z raz zatrzymać na obiad :D

To nie całe rozmowa bo tylko dotąd wysłałam Kace :3

Obcy: heejTy: ej rozmawiajmy chociaż minute ok?

Ty: hej :)
Obcy: ok

Obcy: a km ?

Ty: no m ty?

Obcy: k

Obcy: ;D

Ty: lat? :D

Obcy: 13 a ty

Ty: 15 ;p

Obcy: a czemu chociaz minute ? ;3
Ty: no bo kazdy sie szybko rozłącza

Ty: :P
Obcy: xd

Jak dowiedziałeś/aś się, że Mikołaj nie istnieje?

Obcy: haha xd

Ty: yy no to tak:

Obcy: tylko wes sie zabardzo nie rozpisuj ;p

Ty: kiedyś na gwiazdę miałam dostać laptop, i on był w pokoju rodziców a oni mówili że mikołaj kupi a ja poszłam do ich pokoju sie zapytać o coś a on tam był xD

Obcy: poszlam ?

Ty: nooom



Heh, ale wpadka ;D To pomarańczowe to jest takie losowe pytanie :3

Obcy: hey kto mi pomoze z polkiego??;p 1 loTy: ja moge

Ty: bo jestem nawet dobra xd


Obcy: serio???
Ty: ale powiec o co chodzi bo nie wszystko umiem ;P

Ty: powiedz*&


Obcy: na czym polega kryzys awiatopogladowy poety w trenie10 9 11 o kochanowskiego chodzi

Obcy: lnbo hymanizm kochanowskiego polega na??

Ty: że co? że co kurna? ej weź sobie załóż konto na zadane.pl i tam sie zapytaj to jest taka strona i tam pomagają odrabiać lekcje ;D

Obcy: serio???

Obcy: hgahhaha
Ty: nom.

Ty: co cieszysz morde ;P\


Obcy: z cb

Ty: aha

Ty: i dupa a czmeu/

Ty: czemu*?

I się rozłączył XD



A to jest najlepsze:


Obcy: hej k13 szukam kogos fajnego do pogadania :)

Ty: jam voldemort pisz ze mną albowiem ja wielki cię zabije powiadam wam!

Obcy: jak sobie zyczysz...

Ty: przed chwila sie odrodziłem i zauważyłem że wymyślili komputery ;o



Obcy: aaaa!!!!Voldemort w internecie teraz 2 razy straszniejszy!!
Ty: ale dlugo to pisałaś ;o

Ty: jestem fainy co nie


Obcy: nie mialam co wymyslic...:)
Ty: :P

Ty: spoksik


Obcy: aham
Ty: nie ham tylko fajny! :D

Ty: ej a w tej bieronce czy coś to mają dobre te czipsi?
Obcy: aham czyli aha
Ty: tak chyba czipsi

Ty: ;P

Ty: spoksik

Obcy: nio dobrie te czipsi
Ty: noo te paprykowe mnia

Ty: mniam
Obcy: mniamusne...Ty: żalObcy: zal.plTy: AVADA kedavra

Ty: <zdechlak z ciebie>
Obcy: ty wez mnie nie zaczarowywuj :(

Obcy: XD

Ty: ale ty umierasz xD

Obcy: aaaaaaa...!!!!

Ty: zgadnij co przed chwilą zrobiłęm xd

Obcy: khhfk...(umarlam)

Obcy: napisales do mnie
Ty: wysłałem naszą rozmowę mojemy koledze na skajpie teraz taża sie po podłodze ztych czipsi

Ty: xD

Ty: co pisziesz


Obcy: luzik a mojej kolezanki nie ma narazie na skajpie ale jak przyjdzie to jej wysle
Ty: spoks ;p

Ty: a ona czytala hp?
Obcy: nie

Ty: a ty

Obcy: tez nie

Ty: to skad wiesz co to voldemnort

Obcy: bo ogladalysmy to
Ty: voldemort*

Ty: aaaaaaaaaa

Ty: a która część Xd
Obcy: 1 ,2, 3 i insygnie smierciTy: a są 2 insygnie xd

Ty: dla mnie ten ostatni film był najciekawszy ale bolało

Ty: bo harry mnie zabił

Ty: wredny ham ;/

Obcy: nooo

Obcy: to taki dziwak
Ty: harry?

Ty: no jakiś opetany jak on mogł mnie zabić/;?

Ty: idiota ;D

Obcy: moja kol jest na skypie

Ty: to wysyłaj i powiedz jej reakcje xd

Obcy: spoko

Ty: wysłałaś?

Ty: ej jak sie robi z z kreseczką? nie ż tylko to drugie xd

Obcy: juz zaczyna sie smiac

Obcy: ź

Ty: no

Obcy: alt+x
Ty: ź

Ty: aha spoko bo jeszcze nie znam sie na kompach xd

Ty: wiesz dopiero sie wskrzesiłem

Obcy: tez leje na dywanie

Obcy: kolezanka

Obcy: hahaha

Ty: heh ;D

Obcy: a jak masz na ime tak wogule\

Obcy: oprocz voldemorta
Ty: lord

Obcy: hahhah dobijasz mnie

Obcy: :)

Obcy: zw poczekaj

Ty: :D

Obcy: mala przerwa na wc

Ty: okej :D

Ty: no a oprócz lorda

Ty: tom riddle

Ty: ale wole lord ;D

Obcy: zpoko

Obcy: spoko*

Ty: ja już muszę lecieć :( szkoda fajnie się gadało fajnie się było lordem xd

Obcy: to papa

Obcy: :)

Ty: no ale leci w telewizji harry potter i czara ognia wtedy sie odrodziłem pierwszy raz :D musze to sobie przypomnięc

Ty: papa :*


I to jest dobre :P



Ty: lord voldemort

Obcy: wymiana 5/5 pytań na asku?

Ty: wal się asku ja nie iem co to bo dopiero sie wskrzesiłem -.-

Obcy: kup nos

Ty: nie!

Ty: ja lubie moje szparki!



Heheh :P Okej, dla mnie to z voldemortem jest dobre xD Oczywiście to nie wszystkie tylko te lepsze z wczoraj i przedwczoraj :) Postaram się później dodać zdjecia. Papa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz