poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rysowanki moje /maddie

Siem.

Mówiłam kiedyś, że mam w planach dodawać ryski? No to teraz mówię. 
Taak, mam dla was trochę tych moich rycin chociaż nie wszystkie bo dorysowałam niedawno trochę, jeden szkic pokolorowałam..., ale nie chciało mi się wrzucać. XD
I tak go kiedyś zobaczycie. Jak będzie mi się chciało przerzucić zdjęcie z tel. oczywiście. :)

*

Okej, ryski i jakiś tam byle jaki bo nie-mam-w-tym-wprawy opis. No i moja ocena. Takie krótkie - jedno zdanie. Okej to dajemy ;P

No więc, to było zainspirowane jakimś-tam-obrazkiem. Miała być manga, miała siedzieć na jakiejś skale, w dole woda, miał być księżyc. No i to miało być ładne ;_; 
Ale tak ogólnie muszę powiedzieć, że anatomia mi się podoba (nie licząc nóg i rąk)
Aha, i proszę nie patrzeć na jej prawą rękę.


Pozdrawiam TYCH którzy spojrzeli XD



Katniss z Igrzysk Śmierci! A jak :D Nie mogłam się powstrzymać. Ale ostatecznie nie wyszła tak jak ją sobie wyobrażałam. Po pierwsze nic nie było w książce o tym, że się garbi i wygląda jak naćpana. Była raczej ładna. No i jej ulubiona broń to łuk, ale z takim krzywym gdzie nawet cięciwy nie da się naciągnąć, to raczej tych Igrzysk nie wygra :/ Ciekawe jak umrze |D



Jakiś krzywy metal. Nie warto nawet patrzeć.



"Miska Miska" jak to by Olishia ujęła :D
Misa Amane. Najpierw miała to być jakaś... modelka, że tak powiem (co nie Kaka? |D)
Ale dorysowałam jej te kucyki i moim zdaniem wyszła całkiem podobnie. (to znaczy gdyby ona faktycznie nie miała nosa)
Pozdrawiam fanów Death Note. A przynajmniej fanów pierwszych 14 odcinków ._.



Rosalie. Gdzieś się zagubiła w krzakach, bo przez te bardzo wysookie trawy nie może wrócić do tej ściany z kajdankami. |D (zauważyliście, że w tej notce dużo jest tych minek? '|D' polubiłam je)



Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
I want to die.

I want to die again. ;__;

*

Koniec tych tortur! Mam nadzieję, że nacieszyliście paczadła (lub oślepliście). W każdym razie...
Kiedyś wstawię te ryski co narysowałam. A niektóre są już pokolorowane! (m. in. rosalie przykuta do ściany i katniss, no i kilka rysów na tych morderczych kartkach w kratkę.)

*

Sayonara. idę się jarać hataraku Maou-sama! (a żebym ja wiedziała co to znaczy!)

To znaczy wiem, że to Maou to imię głównego bohatera [woow, jak ona to odkryła?]
W każdym razie spadam. Jak widzieliście pod tą notką Kaka da notkę jutro i już będziecie mogli pooddychać normalnie i nie bać się o swoje oczy. |D
Hehehe, pożegnanie było kilka zdań temu a ja dalej tu nawijam. 
*Cóż. Nie chcę mi się rysować komixxow, ani nic tylko oglądać to zajebiaszcze anime. A odcinków brak ;_;

Okej ostatecznie: Żegnam was. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz