sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje *.*

,,OMG!! Już są wakacje! :D"

Piszę to, bo uważam, że WY którzy to czytacie nie macie kalendarza.
Serio, te wpisy na fb tak mnie wkurzają. -.-

A tak w ogóle to HEJ. >.>

*

Tak w ogóle to chciałabym, żeby było ciepło = gorąco, a nie tak jak jest u mnie. Dobrze, że chociaż deszcze nie pada. Jest 22 stopnie. No, nie chcę, żeby było tak gorąco jak na Saharze, ale 27 chociaż? Po prostu, żeby było ciepło.
W czwartek na kolonie joł. Będę słuchać całą drogą muzyki - lub będę słuchać muzyki aż mi się telefon nie rozładuje. xP

*

A we wtorek był wieczorek 6 klasy. Był fajny, przynajmniej dla mnie bo niektórzy (Kaka, Ty wiesz kto) siedzieli prawie całą imprezę na krześle. I gapili się złowrogo.
Gdzieś tak o 21, musiałam pojechać do domu po pendrive, bo muzyka im się kończyła ;_; Hehe, 
było spoko. No i o 12.00 ktoś latarką świecił, nw.

Uwielbiam ten widok *_*





Nie miałam zdjęć. ;P

Namówiłam dziś moją siostrę do oglądania Death Note, i mówiła coś tam, że głupie, ale tak naprawdę spodobało jej się :P

Okej, będę chyba spadac, obejrzę sobie jakiś serial czy coś w tym stylu.
To pa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz