sobota, 8 czerwca 2013

Weekend /maddie

Siem ;3

Jak wam minęła sobota? Mi fajnie. Po 1 odkryłam takie fajne anime ^3^ 
Nazywa się Sword Art Online (w skrócie SAO) i jest o takiej grze do której można wejść. Normalnie człowiek nakłada na głowę jakiś hełm (hełm??) i pojawia się w tej grze i może robić co chce. Jest to gra MNORPG w której expi się lvl. walczy z bossami, zakłada gildie itd. Ale okazuje się, że nie ma przycisku do wylogowania się, a zaraz potem do gry teleportuje się ten człowiek co stworzył grę. (kij z tym, jakieś trudne nazwisko xD) I mówi, że jeśli poziom HP w grze spadnie do zera umiera się i w grze i w normalnym życiu. Grę można ukończyć jednym sposobem: Przejść wszystkie 100 pięter, pokonać kilka bossów w wyznaczonych miejscach i na ostatnim piętrze też walczyć z bossem. 


W jeden dzień obejrzałam 7 odcinków. ;_; A właściwie w jeden wieczór XD

I trochę grałam w The sims 2, jeździłam rowerem, rysowałam czytałam, słuchałam muzyki itd. ;P

A w pon. do szkoły... 




*


A teraz będę oglądac następny odcinek SAO ;3 Macie zdjecia:

trochę niewyraźne ;D

I ja w trawach o.o

Okeej, nie chce mi się dodawac piosenek więc spadam i ...
No.

Sayonara!






1 komentarz:

  1. Ladne :) A to anime wydaje sie ciekawe, az chce sie ogladnac XD

    OdpowiedzUsuń