czwartek, 13 czerwca 2013

Zdjęcia :P

Hej. Nagle mam wenę i chce mi się narysować komixxa :D
Mam już jednego skończonego i będę musiała go wstawić TU, no i dodam go na bloga :)
Ale najpierw muszę mu zrobić zdjęcie, przerobić itd. 
Wpadły mi ostatnio do głowy dwa pomysły na komixxy: jeden przy czytaniu książki, a jeden gdy słodziłam herbatę XD
ten będzie oparty na faktach:

1. No więc, zrobiłam sobie herbatę i chciałam ją posłodzić ale w cukierniczce już nie było cukru więc chciałam dosypać. Wzięłam paczkę tego cukru i wsypałam go do herbaty XD
2. -Dlaczego patrzysz na mnie z góry? (gość stoi na górze) - A jak mam inaczej?!

Heh, oceńcie :P

Okej, a teraz zdjęcia:

Niewyraźne zdjęcie zarąbistej książki z zarąbistego cyklu, który teraz czytam. No to jest świetne(książka) i brzydkie(zdjęcie).

Pizza <mm>

To z niedzieli (?) chyba ;P

Pouś mój, dedykuję dla Kaki :)

I jeszcze jeden, pacza się na piłeczkę :D

Napiszcie, moje posty są teraz trochę bez sensu c'nie? ;P To chyba dlatego, że jest gorąco no i myśl że niedługo wakacje sprawia że nic mi się nie chce i chyba już żyję wakacjami, że tak dziwnie powiem XD

A tak w ogóle to wczoraj obejrzałam (bo w końcu dodali na animeon) 10 odc. Hataraku Maou-sama! :D Okej nikt nie wie co to jest xD Ale to jest takie zarąbiste :3 No zakochałam się w tym anime, jest moim ulubionym. I Another też. Ale nie mogę tego ze sobą porównywać bo HMS! jest komedią fantasy i romans, ale już 10 odc. z 13 jest i nie ma żadnego romansu. XD
A Another jest horrorem, od zabijania, nauczycieli z tasakami itd. XD
Oba są świetne. tak.

Ej miałam już się pożegnać w tym tekście z pogrubionym drukiem, a ja nawijam jak na 6obcy.

Nie ma to jak pisanie o anime którego nikt nie zna xD
Ej, ale to anime jest na drugim miejscu top anime, a odcinki są dodawane z opóźnieniem ;__;
Szybciej, ja chcę szybciej i drugą serię :D

Okej,  na serio: PaPa! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz