czwartek, 25 lipca 2013

Kolonie + Nowa fryzura :D /maddie

Haha, 3 tygodnie bez notki XD Sorki :3

Po prostu ten tydzień byłam baardzo leniwa. 
No ale już dodaję :D Ja widzicie.

*

Więc częśc pierwsza notki: Kolonie

Według mnie były udane, 18 km na Morskie Oko (OMG).
Ale nikt nie zastąpi osób z naszej kolonii, byli zarąbiści! <3
W tym pensjonacie co tam mieszkaliśmy była też druga kolonia z pomorskiego, również super ludzie.
A na dyskotekach nauczyłam się belgijki, lol :D

Postój jak zauważyliście już teren górzysty -  pagórki i te sprawy. 

Widok z naszego balkonu. Miałyśmy 6 - osobowy pokój i takie odpały w nocy :D




To zdjęcie jak wchodziliśmy na Gubałówkę.


Morksie oko (jakaś baba mi wlazła XD)


Okej czyli ogółem było fajnie, i ostatniego dnia jak stałyśmy na balkonie (drugim) i wrzeszczałyśmy do ludzi siema itd. :D
*

A teraz druga częśc notki. Obcięłam się! :D Najwyższy czas, bo już miałam takie długie włosy. Teraz mam gdzieś tak za ramiona :) Jutro może pokażę w rozpuszczonych jak wyglądam, a na razie kucyk :P


Joł, ale krótkie. :D Jaram się, bo ładnie wyglądam w takich krótkich xd

*


Jezuu, już prawie sierpień. :( Nie chcę września, takie fajne wakacje. 
Okej spadam będę jeszcze pewnie jakieś seriale oglądać


To Sayonara :3

1 komentarz:

  1. Ślicznie w tych włosach! *_____________* Uhuh , już chcę w rozpuszczonych XD Mi już włosy odrosły i są prawie takie jak wcześniej,ale wolę tą krótszą wersję :3 Jeju jak tam ślicznie ♥ Nigdy nie byłam w Zakopanym ,ale bardzo chciałabym pojechać *o* Ciesze się ,że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń