środa, 31 lipca 2013

Mini sesja :P

Siemka :P

Jak tam wakacje? Bo u mnie świetnie. Wreszcie pogoda dopisuje, nie jest zimno i pochmurno jak w listopadzie...
I nie 'fochajcie' się za to, że tak rzadko dodaję notki, ale są wakacje! XP
Nie przesiaduję cały czas na kompie c:

*

Wczoraj byłam w Lublinie :D
Lol, było fajnie. Na końcu pojechaliśmy do Galerii OLIMP na małe zakupy. (jeśli wejdziesz tam z moją mamą to już nie wyjdziesz. Ewentualnie po najmniej 4 godzinach. :o) Ale jestem zadowolona bo kupiłam sobie koszulę, taką fajną *.* Mi się bardzo podoba, ma nawet ćwieki!!

I namówiłam siostrę na małą sesję, aby pokazać tą koszulę. I mam jeszcze taką czerwoną, ale to już nie z Olimpu. :)

Nie wiem czy widać, ale na kieszeniach są ćwieki. ♥



No i ta czerwona :D



A to obiecane zdjęcie w poprzedniej notce. :]

*

Po za tym łaziłam dłuugo po Empiku. Szukałam książek Agaty Christie (której jestem od niedawna wielką fanką). Pisze kryminały. I było b. dużo jej książek, oprócz oczywiście tych trzech, które chcę najbardziej przeczytać. :o

No Okej, to ja spadam. Siemka :P

2 komentarze:

  1. A gdzie Kaka ? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te zdjęcia :3 Koszuli normalnie Ci zazdroszczę <3 Bardzo ładnie Ci w tych włosach ;3

    OdpowiedzUsuń