piątek, 23 sierpnia 2013

Bluza *3*

Siemka :D

Ej, zauważyliście, że nie odleciałam kompletnie na miesiąc? Tylko przez kilka dni mnie nie było. :P
Okej. Teraz temat postu - moja nowa bluza *-*

Ostatnio byłam na małych zakupach, ale nie mogłam nic znaleźć, aż zobaczyłam tą bluzę i bardzo mi się spodobała. Właściwie to zobaczyłam inną, ale była za duża, a ta jest barrdzo podobna. :D
A po za tym, byłam w drogerii, ponieważ musiałam się zaopatrzyć w pomadkę ochronną do ust. Bo mi strasznie pierzchną usta kiedy jest zimno. o.o Więc widzicie.
Okej, nie rozpisuję się, bo pewnie nie chce wam się czytać tej mojej bazgraniny xd


No i to ona :D Mi się osobiście podoba kolor, a jak wam?

Tu już zdjęcia robione przez moją sis :D Niestety pojedzie sobie w październiku i wtedy nie wiem kto będzie mi robił zdjęcia. ;__;




Przez te dwa dni było strasznie zimno jak na sierpień :/ dzisiaj zresztą, też nie jest gorąco. Czuję, że lato już się kończy i strasznie mnie to przygnębia, bo mam dość tej szkoły. Tak, jeszcze nie ma roku szkolnego, a ja już mam dość. Spoko XD
No i teraz pokazuję tę pomadkę ochronną. Btw ma śliczny zapach *.*



Okej, to tyle. Teraz chyba wyjdę sobie na dwór i może pogram z siostrą w tenisa? Nie wiem w każdym razie trzeba korzystać z lata :D Które jeszcze jest! Jakiś tydzień... Ale to zawsze coś.
Niedługo zrobię nagłówek, ale na razie mi się nie chce. Będę musiała posklejać jakieś zdjęcia, poprzerabiać je, rozjaśnić itd. Lol.

Nie wiem sama czemu dodałam 'Lol' no ale dobra.
Papa :)



1 komentarz:

  1. Śliczna jest ta bluza, mi też podoba się kolor :3 Btw fajną masz bluzkę na pierwszym zdjęciu <3 Też mam już dosyć szkoły xd Tylko 6 dni zostało :c

    OdpowiedzUsuń