niedziela, 18 sierpnia 2013

W klapkach przez świat.

Wróóciłam!!!

Tęskniliście? :D Nie chciało mi się blogować przez te 100 lat nieobecności, ale teraz już znowu nabrałam chęci na blogowanie. ;)

A propos, postanowiłam trochę rozpromować blog. Zacznę... nie wiem kiedy, ale nie teraz. 

*

Więc w środę, nie w poprzednią tylko jeszcze tydzień wcześniej, byłam sobie na takim świetnym jeziorem :D
Zagłęboczem.

Tak się jeziorko nazywa. I mam zdjęcie bo wzięłam normalnie telefon, lol. Więc...
chyba skończę nawijać i wreszcie wam tu je dodam!

Jakiś ktoś mi wszedł, jakaś babka chyba. ;)

Tam daleko widać mini-molo? Bo tam jest. Serio ;o



Jak coś to pod wodą jest piasek, a to zdjęcie zrobiłam, żeby wam pokazać czystość xD 
Haha.

Okej, to były zdjęcia z wypadu. Oczywiście mnie tam nie ma, bo nie dożyjecie dnia w którym pokażę się w stroju kąpielowym. NIE. :)

*

Dziś mnie coś napadło i postanowiłam na parę zdjęć, oczywiście tylko mojej głowy bo sama sobie je robiłam. Bo moja siostra słuchała muzyki, i nie mogła. Albo nie chciała. Cóż. 

O nieee. Sorki za odwrotność zdjęć, ale jestem na kompie siostry, bo mój jest wyłączony, a nie chce mi się go włączać, bo długo się włącza. xd A ona nie ma tu photoscape. Bo po co. Za to ma około 12 giga muzyki XD spox.

Jest taka fajna pogoda a ja szare zdjęcia. o.O


ej tam mi włosy stoją. Bez sensu, czemu to wstawiłam. XD

I właśnie tytuł: w klapkach...
Biegam  nimi wszędzie, są meega wygodne. To znaczy jak na klapki, nei zrozumcie mnie źle. :P

I wyłączyłam datę w zdjęciach, zaraz po tym jak zrobiłam te zdjęcia, więc teraz będą fajne bez tych pomarańczowych cyfr. Koszmar.

Okej spadam bo mój film już się zaczął *.* Papatki :D


2 komentarze:

  1. Mam takie same klapki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam nad tym jeziorem :( Ślicznie teraz Ci w tych włosach ♥
    "Oczywiście mnie tam nie ma, bo nie dożyjecie dnia w którym pokażę się w stroju kąpielowym. NIE. :)" -hahha ,bez przesady ♥

    OdpowiedzUsuń