poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jestem, nie odchodzę :)

Hejo, witam was bardzo cieplutko.

Przepraszam, że tak długo nie było posta, ale po prostu byłam chora. W Wielkanoc. Miałam szczęście, czy tam pecha nazwijcie to jak chcecie. W każdym razie, tydzień temu nic nie dodawałam bo po prostu nie miałam na to nastroju, ale już jestem, wróciłam - z dużą porcją wiosennych zdjęć :D
Jeej, cieszycie się? Bo ja tak średnio.

Miałam cały tydzień wolnego po Wielkanocy, idę jutro do szkoły a potem znowu wolne aż do 5 maja :D
Tak, ale niestety potem trzeba będzie chodzić do szkoły aż w końcu będą wakacje! Jak ja nie mogę się ich doczekać! Będzie tak fajnie ^^ i wgl. 








Następna porcja zdjęć w następnym poście, który będzie już niedługo (serio ;))

W ogóle chcę wam powiedzieć, że mam tumblra, tylko jest jeszcze w praniu i na razie nie dam wam linka :D

Papa, i wesołej majówki ;)








5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;D Też obserwuje ;)
    http://podrugiejstronieobiektywuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze zdjęcie z butami na tle korony drzewa ;) :D Zapraszam do siebie :) my-sky-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń