środa, 16 kwietnia 2014

Karuzelaaa ;o

Hej ;)

Taak wczoraj byłam u KLAUDI xD. Nie było posta, ponieważ nie są one codziennie, i nie chciało mi się wczoraj już przenosić zdjęć, przerabiać je itd. itp. Ale dzisiaj tak :)

Niedawno byłam sobie na krótkim spacerze jest nawet ciepło powiem wam. Byłam sobie z moim Azorkiem ;P Ale nie mam zdjęć z tej ,,wycieczki" bo tel mi się ładował :D

*

W każdym razie byłyśmy sobie wczoraj z Kaką, i padał deszcz a my skakałyśmy na jej trampolinie xD
Ale było śmiechowo, śpiewając hera, koka hasz LSD xD



Taak bez komentarza xD Ale było spoko :)






A to zdjęcie jest dziwne XD



Tak, tyle w temacie xD

*

W końcu, ostatni dzień szkoły, i WIELKANOC. Boże, w końcu trochę wolnego :3
Będę spać cały dzień! Nie no bez przesady ;)

Więc ja się żegnam, postaram się jakieś fajne zdjęcia zrobić. I do następnej notki, papa!

1 komentarz:

  1. Czekam na nowy post ...
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń