poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Ostatnie zakupy, codzienność

Hejoo, misie!

Jak widzicie, nie znikam znowu na trzy miesiące x.x
Dzisiaj post będzie o zakupach, na których byłam ostatnio chociaż były one dość dawno temu to nie było mnie wtedy na blogu i teraz dodaję :)

Bluza :3 Bardzo wygodna.


Tej bluzki jeszcze nie nałożyłam, widać metkę ;D

Bluzka z tygrysiem x3 Bardzo luźna.

I'm limited edition!


Plus jeszcze bluzka którą mam na sobie z napisem lucky me! :)

Powiem wam, że gadam sobie z Kaką na skajpaju, i przypomniało mi się, że na jutro trzeba się nauczyć słówek z angola, rosjana, powtórzenie z matmy i kartka wielkanocna z z. art. 
A już jest 18.30, powodzenia mi życzcie!

Okej, wstawiam resztę zdjęć, i spadam bo będzie masakra ;D A mówię wam że nauczenie sie słówek z angola jednak tak łatwo nie jest ;D






To by było na tyle, do następnej notki, pappa ;* xoxo




2 komentarze:

  1. Jutro masz być w tej czerwonej bluzce :D
    ~KaKa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy : ) . Czekam na stylizację w tej czerwonej bluzeczce .

    OdpowiedzUsuń