piątek, 11 kwietnia 2014

Wracam, nie bijcie! :)

No więc czeeść...

Może będziemy udawać że ostatni post wcale nie był w październiku? XD


No Okej, nawet nie wiecie jak mi się nie chciało blogować przez te miesiące. Ale wczoraj mnie natchnęło do zdjęć, do bloga, do WSZYSTKIEGO. Dlatego powracam dziś do was z nową siłą, lepszymi (mam nadzieję) zdjęciami i w ogóle chęcią do blogowania :D

*

Jej, niedługo wielkanoc, a po wielkanocy mamy aż tydzień wolnego, idziemy chyba potem 2 dni i jest weekend majowy, ale suuper ^^
Więc mam nadzieję, że nie porzucę znowu tak tego bloga jak wtedy :P
Mam nagłówek zaraz go tu wstawię i jest z tych zdjęć, które dziś zrobiłam bo nie mam żadnych aktualnych.

Bo...
Wy jeszcze nie widzieliście ale mam nowe oprawki ^^

Ładniejsze. Zaraz zresztą zobaczycie :3












Haha :)

Mam jeszcze kilka zdjęć. Ale to w następnej notce ;)

Ostatnio bardzo lubię grać w siate, i na szczęście na wf dużo gramy :)
Dziś byliśmy na 'wefie' xd na dworze i graliśmy z chłopakami i była beka :D

Okej to ja spadywam, papatki! ;) ♥

1 komentarz:

  1. Maddie wraca jak wracasz to wiesz ja chętnie znowu będę robić Ci zdjęcia :D
    Pozderki :*

    OdpowiedzUsuń