poniedziałek, 5 maja 2014

Zakupy :)

Hej :3
Od dzisiaj muszę się już przyzwyczaić do codziennego rannego wstawania. Niestety ;)
Ale moja codzienna motywacja: już bardzo niedługo wakacje! Jak ja się nie mogę ich doczekać :D

Dzisiaj mam dla was zdjęcia z moich piątkowych zakupów. Nie kupiłam zbyt dużo rzeczy, ale i tak wam pokażę :)
Więc nie rozpisuję się za bardzo, bo nie ma o czym. Dziś byłam tylko w szkole, nie robiłam nic ciekawego ;) Ale poniedziałek mamy już za sobą :D
A więc w piątek kupiłam sobie: 

Widoczne na zdjęciu spodnie oraz koszulę :)




Jeszcze jedną parę spodni :)



Byłam jeszcze w kosmetycznym sklepie, niestety nie znalazłam rzeczy, której tam szukałam, więc kupiłam sobie jasnoróżowy lakier do paznokci (niestety nie mam zdjęcia :<), oraz szampon - możliwe że pojawi się recenzja po jeszcze kilku myciach :) 

Papa <3 ♥

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszula i interesujący blog :)
    Zapraszam do siebie:
    hyacinthandclara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula i naprawdę interesujący blog :)
    Zapraszam do siebie:
    hyacinthandclara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna koszula i interesujący blog :)
    Zapraszam do siebie:
    hyacinthandclara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy przyjdziesz w koszuli? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :-)
    Zapraszam do mnie :
    sonataotaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń